پیک نیچر PicNature

تصاویر دیدنی از طبیعت, حیات وحش و ...

پیک نیچر PicNature

تصاویر دیدنی از طبیعت, حیات وحش و ...

پیک نیچر                    PicNature
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۱۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

دستکاری دیجیتالی می تواند کارهای شگفت انگیزی با عکس های شما کند اما گاهی خیره کننده ترین عکس ها، آن هایی هستند که فتوشاپ نشده اند. نگاهی به عکس های زیر بیندازید تا منظور ما را بهتر درک کنید. در این مطلب برخی از بهترین عکس های دستکاری نشده را مشاهده می کنید. بعضی از آن ها سورئال، برخی ترسناک و برخی گیج کننده هستند و همه آن ها به ما یادآوری می کنند که یک تصویر خوب هیچ کاری با مهارت های کامپیوتری شما ندارد و همه آن چه نیاز دارید، انتخاب زمان و مکان مناسب و چشمانی تیز برای دیدن جزئیات است.

 عکس هایی که باور نمی کنید فتوشاپ نیستند!
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۲۴
چشم اندازی متفاوت از کوه تملپیس (Tamalpais) در منطقه مارین (Marin) در کالیفرنیا.
 
تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (126)
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۴۷
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۳۵

تصاویر زیر، مجموعه ای از این ابر های زیبا و شگفت انگیز را به شما نشان می دهند، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن ها بنشینید و لذت ببرید.

 
زیبایی های پدیده ابر های عدسی شکل 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۳۲

یک ماهی‌گیر آمریکایی تصاویری را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشته است که نشان می‌دهند این ماهی‌گیر یک ماهی با رنگ آبی صید کرده است.

گوشت این ماهی آبی است
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۵۰
جزیره کوچک Ynys Llanddwyn در سواحل غرب جزیره انگلسی (Anglesey) در شمال ولز.
 
تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (129)
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۴۸
طبیعتی که ما در آن زندگی می کنیم، شگفتی ها و عجایب زیادی را درون خود جای داده است. حیوانات و جانوران عجیب زیادی در جنگل ها و اماکن مختلف زندگی می کنند.

این در حالی است که بشر هنوز نتوانسته بسیاری از آن ها را کشف کند. در این میاه نباید از گیاهان و درختان عجیب نیز غافل شد. در جنگل های وسیع و اسرار آمیزی مانند آمازون، گل هایی وجود دارند که دیدنشان هر کسی را شگفت زده می کند.

۱- گل ارکیده میمون (دراکولا سیمیا)
 
عکس هایی از عجیب ترین و حیرت آور ترین گل های جهان 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۴۲
«دریاچه سبز» در استیریا در اتریش قرار دارد. در زمستان این دریاچه تنها ۱ تا ۲ متر عمق دارد و مناطق اطراف آن به عنوان پارک استفاده می شود. این پارک به ویژه مورد علاقه کوهنوردان است. اما هرچه دمای هوا در بهار بالاتر می شود، برف و یخ کوه ها شروع به ذوب شدن کرده و به زمین های پایین آن جاری می شود. سطح دریاچه بالا می رود تا اینکه کل مناطق اطرافش از جمله پارک را دربرمی گیرد. در تابستان، عمق دریاچه به حداکثر مقدار خود، یعنی ۱۲متر می رسد و زیباترین منظره در طول سال را ایجاد می کند. دریاچه رنگ متمایل به سبزی به خود می گیرد و نام آن نیز به لطف ذوب برف تازه و آب یخ شفاف و روشنی که روی چمن و شاخ و برگ ها را می پوشاند، دریاچه سبز گذاشته شده است. دمای دریاچه بین ۴ تا ۸ درجه سانتیگراد است. گل ها و علف های کوهستانی با شکوفه هایشان در زیر آب قابل مشاهده هستند. حتی می توان یک نیمکت، پل و مسیرهای پیاده روی را دید. از اول جولای، دریاچه شروع به فرونشستن می کند و تا زمستان، دریاچه دوباره به اندازه اصلی خود برمی گردد و پارک بار دیگر برای پیاده روی آماده می شود.
 
پارکی که تابستان ها دریاچه می شود 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۴۰
تصویری فوق العاده از طبیعت استان‌ هونان (Hunan) در جنوب شرقی کشور چین.
 
تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (128)
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۳۹
شیرها یکی از بزرگترین گونه‌های جانوری از خانواده گربه سانان هستند و در فرهنگهای مختلف به خاطر بدن بزرگ، یال زیبا و چالاکی در هنگام شکار به عنوان سلطان جنگل شناخته می‌شوند.
 
در گذشته شیرها در آفریقا، جنوب آسیا، خاورمیانه و حتی ایران زندگی می‌کردند، اما در حال حاضر به جز تعداد کمی ‌از آنها که در هندوستان یافت می‌شوند، سایر شیرها در مناطق ساوانایی آفریقا زندگی می‌کنند. اتحادیه بین‌المللی حفاظت از محیط زیست وضعیت بقای گونه شیر را در حالت آسیب‌پذیر طبقه‌بندی کرده‌ است.

10 حقیقت در مورد شیرها که احتمالا نمی‌دانستید
    این گربه‌های اجتماعی در گله‌های ۱۰-۱۵ تایی زندگی می‌کنند. اعضای بزرگسال گله همیشه به خوبی از توله‌ها نگهداری می‌کنند. شیرها تنها گربه سانانی هستند که بصورت گروهی زندگی می‌کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۳۷