پیک نیچر PicNature

تصاویر دیدنی از طبیعت, حیات وحش و ...

پیک نیچر PicNature

تصاویر دیدنی از طبیعت, حیات وحش و ...

پیک نیچر                    PicNature
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

به نقل از رویترز، در طبیعت حیوانات نادری وجود دارند که بدن آنها قادر به ساختن رنگدانه نیست به همین علت رنگ بدن آنها سفید است. عکس‌های چند گونه از این حیوانات استثنائی را با هم ببینیم.

یک اورانگوتان آلبینوی ۵ ساله در استان کالیمانتان اندونزی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۲۳
نمایی زیبا از دبیرستان لروسی در سوئیس (Switzerland).
 
تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (131)
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۳۸
موزه تاریخ طبیعی بریتانیا بیش از ۵۰ سال است که برترین عکس ها در حوزه عکاسی حیات وحش را انتخاب و معرفی می کند.

در پنج دهه اخیر از آغاز مسابقه عکاسی برترین های حیات وحش تا کنون هزاران نفر عکس های خود را برای شرکت در این رقابت به موزه تاریخ طبیعی بریتانیا فرستاده اند. اکنون این موسسه قصد دارد از میان برترین های خود رد سال های گذشته کتابی منتشر کرده و رفتار های عجیب و غیرمنتظره حیوانات را به عنوان سوژه انتخاب کند.
 
عجیب و باورنکردنی از حیات وحش
رم کردن-عکس: Eric Pierre
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۱۸
دهکده کاستلوچو (Castelluccio) واقع در کوهستان اَپِناین (Apennines) در مرکز ایتالیا.
 
تصاویری شگفت انگیز از دنیای زیبا (133)
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۱۲

عکاسی از پرندگان یکی از محبوب‌ترین شاخه‌های عکاسی از طبیعت است. البته اگر بدانید که تماشای پرندگان، یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های جهان به شمار می‌رود، تردیدی در این مورد نخواهید داشت.


علاوه بر این، عکاسی از پرندگان، حرکت چالش برانگیزی است و به مهارت‌های تخصصی و لوازم حرفه‌ای نیاز دارد و به این صورت نیست که یک دوربین عکاسی معمولی را بردارید و بتوانید عکس‌هایی قابل قبول از پرندگان شکار کنید.

در همین راستا، باید گفت که حتی داشتن بهترین لوازم و تجهیزات عکاسی، تضمینی برای رسیدن به موفقیت نیست و به نظر می رسد که موفق‌ترین عکاسان شاخه‌ی عکاسی از پرندگان، صرفاً متخصصین خبره‌ی عکاسی نیستند، بلکه فهم جامعی از رفتار و زیستگاه پرندگان نیز دارند. مهم‌تر از همه، این عکاسان موفق، عشق و فهم عمیقی از موضوعات خود دارند.
 
نمونه عکس‌های الهام‌بخش «عکاسی از پرندگان» 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۱۱
در اوایل سال های ۱۹۰۰، یخچال های طبیعی قطب شمال مرموزترین و ناشناخته ترین شگفتی های طبیعت بودند. یخچال های طبیعی در طول بیش از صد سال تحقیق، اکتشاف و بهره برداری تبدیل به شاهدی فراموش نشدنی از اثرات تغییرات آب و هوایی شده اند. کریستین آسلاند، عکاس خبری سوئدی، چندین عکس قدیمی از یخچال های طبیعی اسوالبارد در نروژ از موسسه قطبی نروژ جمع کرده و آن ها را در کنار عکسهای خودش از همان مکان ها که در سال ۲۰۰۲ گرفته بود قرار داده است. تفاوت ها باورنکردنی بود. او از این مجموعه عکس برای ترویج کمپین ملی جغرافیایی برای تشویق بحث در این باره و اعتراض به شرکت های نفتی نروژی که به حفاری در قطب شمال در حال ذوب می پردازند، استفاده می کند.
 
تصاویر تکان دهنده از صدسال تغییر آب و هوا 
 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۹:۰۹